28.4 Greta tuli takaisin kotiin ( vuorelanhevostallille) Greta oli rauhoitettu koska sillä on vanhoista paikoista huonoja koppi muistoja pitää siis muuten ilman rauhoitattavaa liinoitta vetää ja työntää koppiin :/ mutta nyt oli mennyt hyvin koppiin kun oli annettu rauhottettavaa (:
laitetttiin greta tarhaan vanhojen kavereitten kanssa sieltä löyty heti samat vanhat hevo ystävät (:
Greta muisti myös vilä yli 5 kuukauden jälkeen missä on hänen oma karsina (kävelee sisälle vapaasti ) huomenna Kirjottelen uuvetaa illalla kun koulun jälkeen meen ratsastaa gretan , teen tässä joku päivä todennäkösesti gretalle treeni vihkon mihin kirjotan mitä tehää millonkin (:
tähä loppuun kuvia gretusta kun tuli kotiin (:
Hevosta ei saa kuljettaa rauhoitettuna, koska sillä on todella iso riski loukkaantua kun ei ole "aivan tässä maailmassa" rauhoituksen takia...
VastaaPoistaAina pitäisi odottaa että rauhoitus on lakannut vaikuttamasta ennen kuin lähtee ajamaan.
Greta oli kengitetty ennen lähtöä (pitää siis rauhoittaa kengitykseenkin ) ni siis ei sitä siis heti oltu koppiin lyöty (: vaan oli antanu sen rauhottavan laskee vaikutusta (:
Poista