tänää 29.4 menin talllille 12 maissa ja ruokin hevoset ulos sen jälkee siivosin gretan karsinan,kuivitin ja ruokin (heinät + 2 l kauraa ja 1l prixsiä) senjälkeen vielä laitoin muillekki heinät sisälle ja kuivitin pari karsinaa. Tarkotus oli ratsastaa greta tänään mutta tuuli niin kovasti et ois poni lähtenyt varmaan lentoon :/
jätin sitten suosiolla väliin ratsastuksen , harjailin gretaa tarhassa ja ''leikittiin hippaa'' opetin sen gretalle viime kesänä muuten se on kivaa mutta saattaa joskus jos menet tarhasta/ laitumelta hakemaan ni lähtee juoksee'' tahallaan'' karkuun et hänen kans leikkis hippaa ja siinä saa tosiaan leikkiä kummin päin vaan hippaa et greta juoksee myös kyl miunki peräs eikä aina toistin päin ;) .
muistihan se vieläkin miten hippaa leikitään (:
huomiseksi on luvattu vettä ni en tiiä päässäänkö gretan kanssa vieläkään ratsastelemaan mutta katsotaan viimeistään keskiviikkona ratsastusta (toivon mukaan hyvä sää )
kamera jäi tallille ni ei oo nyt kuviakaan mut lisäilen sit huomenna tuplasti (:
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti