maanantai 29. huhtikuuta 2013

29.4.-13 kauhea tuuli...

tänää 29.4 menin talllille 12 maissa ja  ruokin hevoset ulos sen jälkee siivosin gretan karsinan,kuivitin ja  ruokin (heinät + 2 l kauraa ja 1l prixsiä) senjälkeen vielä laitoin muillekki heinät sisälle ja kuivitin pari karsinaa. Tarkotus oli ratsastaa greta tänään mutta tuuli niin kovasti et ois poni lähtenyt varmaan lentoon :/

jätin sitten suosiolla väliin ratsastuksen , harjailin gretaa tarhassa ja  ''leikittiin hippaa'' opetin  sen gretalle viime  kesänä  muuten se on kivaa mutta saattaa joskus jos  menet tarhasta/ laitumelta  hakemaan ni lähtee juoksee'' tahallaan'' karkuun et  hänen kans leikkis hippaa ja siinä saa tosiaan leikkiä kummin päin vaan hippaa  et greta juoksee myös kyl miunki peräs eikä aina toistin päin ;) .
muistihan se vieläkin  miten hippaa leikitään (:

huomiseksi on luvattu vettä ni en tiiä päässäänkö  gretan kanssa  vieläkään ratsastelemaan  mutta katsotaan viimeistään keskiviikkona ratsastusta (toivon mukaan hyvä sää )


kamera jäi tallille ni ei oo nyt kuviakaan mut lisäilen sit huomenna tuplasti (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti