Olen unohtanut kirjotella kun ollut niin kiirettä :/
mutta nyt greta on liikkunut säännöllisesti viikon loppuisin ja viikolla ainakun oon kerenny käyvä tallilla :) , tnään kävin vaan tallilla moikkaamassa ja halimassa häntä ja venyttelemässä etu jalkoja
vähän oli nestettä kertynyt oikeeseen etu jalkaan :/
huomenna sitten voitas gretan kanssa mennä kentällä ihan rauhallisesti :).
Gretan kanssa oon nyt enimmäksee menny koulua ja pari kertaa hypännnyt ja myös maastossa oon pari kertaa käyny mut vielä on paljon treenattavaa :).Huomenna murun kanssa jotain kentällä ja lauvantaina vois myös männä kentällä ja sit sunnuntain varmaa kaveri menee murullla esteitä :)
tässä on nyt näitä parin kerran ratsastus kuvia :)







Ei kommentteja:
Lähetä kommentti