keskiviikko 15. toukokuuta 2013

 Olen unohtanut kirjotella kun ollut niin kiirettä :/


mutta nyt greta on liikkunut säännöllisesti viikon loppuisin ja viikolla ainakun  oon kerenny käyvä tallilla :) , tnään kävin vaan tallilla moikkaamassa ja halimassa häntä ja venyttelemässä etu jalkoja

vähän oli nestettä kertynyt oikeeseen etu jalkaan :/
huomenna sitten voitas gretan kanssa mennä kentällä ihan rauhallisesti :).



Gretan kanssa oon nyt enimmäksee menny  koulua ja pari kertaa hypännnyt ja myös maastossa oon pari kertaa käyny mut  vielä on paljon treenattavaa :).Huomenna murun kanssa jotain kentällä ja lauvantaina vois myös männä kentällä ja sit sunnuntain varmaa kaveri menee murullla esteitä  :)


tässä  on nyt näitä parin kerran ratsastus kuvia :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti