lauantai 13. heinäkuuta 2013

"Tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista" Kiitos kaikesta rakas♥

                                           "Tähän päättyy paljon hyvää, paljon kaunista"



Mitenhän teille kirjottaisin ettei kyyneleitä tulis....

mut siis kaikki oli suunniteltu valmiiks oli treenivihko oli suunniteltu kesällä kisoihin menoa ¨
mut nyt sain unohtaa sitten kaiken 

eli siis gretan omistaja myi gretan myynti tallille näin lyhyesti 
ja jos joillain herää kysymys että miksi ?
niin voin sanoo et en itsekkään tarkkaan tiedä/ymmärrä miks noin hieno hevonen piti myydä pois.

kävin tallilla viikkoa ennen viimeemmäks kun greta läks ,olin töissä sinä viikkona kun greta läks ja en vaan pystynyt mänemään gretan luokse hyvästelemään häntä ,  koska oisin romahtanu  täysin. Tässä  siis puhuu sellainen tyttö joka menetti rakkaimman hevon 4 vuotta sitten ähkyn takia ja joutunut liian monta  hyvää hevosystävää hyvästelemään tässä 4 vuodden aikana rakkaimman säkenen lisäks 
'
Niin aattelin et en kestä enää hyvästellä vaikka se jollain tavalla helpottaa , että saa kertoa sille 
hevos ystävällee viimoisen  kerran kuinka paljon välittää ja rakastaa, ja kuinka tulee ikävä.

mut aattelin että näin on parempi et saan miettiä asiaa yksinään 


en siis enää kirjottele tähän blogiin  mutta jos kuulumisiani haluutte  kuulla niin  lukekaa täältä http://ttiinanblogi.blogspot.fi/


 mihin menet ystävä,
kauas riennät kai
kun geenit lähtijän
jo syntyessäs sait,
ei selvää päämäärää,
eteenpäin suunnaten,
ystävät hiljaisuudesta katsoo kaivaten. 
 


Älä rakenna linnoja pilviin, sillä tuuli ne hajottaa, älä katso syvälle silmiin, joita et voi unohtaa♥



                                                           Ethän sä ikinä kadota tuota katsetta, Sä olet ainutlaatuinen,
                                                               Mitä vastaan tuleekaan
                                                             toista sua ei milloinkaan♥
i love you today,tomorrow and forever  <3


 
Miks kaikki kaunis katoaa?
                                                 ei muisto ystävyyden kuole milloinkaan,
                                                              ei levottomat rauhaa saa
                                                     tänne etsimään jää toinen toisiaan 



ps. i love
 you ja näkemiin <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti