sunnuntai 19. toukokuuta 2013

18.5 pomppufiilistelyä ja koulu tuuppausta

 lauvantaina käytii kattoo kavereitten kanssa pirholan estekisoja :) joku päivä myöki gretan kanssa ainakin koulu kisois ;)

kisojen jälkee   mentii talllille ja sit petran kanssa piti ratsastaa greta puoliks mutta petra ei männyt  kuin joku 10 minuuttia sen jälkeen nina (hevosen omistaja ) ratsasti gretalla gretu a hyppäs pari gertaa esteen  gretu vähän testas ja kiels pari kertaa no ninalle riitti ni mie mänin sit murun selkää ja hypättii este ja hyvin mäni esteelle ei kieltäny kertaakaa :) hypättii jotai 65-70 cm pystyä ja sit koulua ja taivuttelua .

Gretu hikos hyvin  :)  ratsastuksen jälkee mentii tallii ja purin gretan karsina ja linimenttasin sen kaikki jalat ja otin ämpärii vettä ja sienen ja kastelin hänet hikikohitsta ja  selästä ja  sen jälkee vetäsin hiki viilal eninmät veet pois :) .


ja sitten hepo laitumelle (:
¨

täl viikol tulee ratsastus videoita joku päivä :)

1 kommentti:

  1. oi sulla on ihana blogi ja ihana toi hevonen :) lisää postauksia ! voisitko tehdä videopostauksen tallipäivästäsi ? :)

    VastaaPoista