lauvantaina käytii kattoo kavereitten kanssa pirholan estekisoja :) joku päivä myöki gretan kanssa ainakin koulu kisois ;)
kisojen jälkee mentii talllille ja sit petran kanssa piti ratsastaa greta puoliks mutta petra ei männyt kuin joku 10 minuuttia sen jälkeen nina (hevosen omistaja ) ratsasti gretalla gretu a hyppäs pari gertaa esteen gretu vähän testas ja kiels pari kertaa no ninalle riitti ni mie mänin sit murun selkää ja hypättii este ja hyvin mäni esteelle ei kieltäny kertaakaa :) hypättii jotai 65-70 cm pystyä ja sit koulua ja taivuttelua .
Gretu hikos hyvin :) ratsastuksen jälkee mentii tallii ja purin gretan karsina ja linimenttasin sen kaikki jalat ja otin ämpärii vettä ja sienen ja kastelin hänet hikikohitsta ja selästä ja sen jälkee vetäsin hiki viilal eninmät veet pois :) .
ja sitten hepo laitumelle (:
¨
täl viikol tulee ratsastus videoita joku päivä :)


oi sulla on ihana blogi ja ihana toi hevonen :) lisää postauksia ! voisitko tehdä videopostauksen tallipäivästäsi ? :)
VastaaPoista